Potrebujete dostať svoju firmu alebo produkt do popredia a zaujať potenciálnych zákazníkov? Pre tento prípad je tu PR.
Čo je to PR?
Skratka PR vychádza z anglického originálu Public relations, tento pojem sa u nás zaužíval ako „styk s verejnosťou“ alebo „vzťah s verejnosťou“. Úloha PR vychádza priamo z jej názvu – pracuje s verejnosťou a to pozitívnou prezentáciou ku konkrétnej cieľovej skupine. Pomocou PR si prijímateľ môže vytvoriť pozitívny obraz firmách, ich činnosti a produktoch.
Aké sú nástroje PR?
Tlačové správy Tlačové konferencie Publicita Firemná komunikácia Eventy, akcie, podujatia Sponzoring Lobbing
Ak máte záujem využívať tieto PR služby je dôležité vybrať si správnu platformu. Väčšinou sa k objednávke PR služieb viažu výhodné balíčky, ktoré zahŕňajú napríklad SEO články, SEO poradenstvo a napokon aj písanie PR správ.
Pre viac informácií navštívte stránku Spravodajstvo.sk !